❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Friday 11 April 2014

Cyst Vs Shaklee

Entry saya ni hari pasal cyst..
Sebelum tu jom baca entry sy sebelum ni - Miracle

Apa itu Cyst? Baca SINI..

Testimoni sendiri:

Awal bulan January tahun ni saya disahkan ada cyst sebesar 6.38cm di klinik swasta.. Pastu cek balik di Hospital cyst sebesar 8cm dan akan dibedah 11hb April..

Atas nasihat Kak yati, saya start makan GLA dan Zinc on 27 February.. Tapi masa tu masih xkonsisten atas sebab2 tertentu.. Then saya add on Vivix dan start makan on 10 March. Saya start konsisten makan GLA, Zinc dan Vivix sampai la hari saya sepatutnya masuk wad utk operation.. Ingatkan kalau cyst mengecil, saya nak minta tangguh operation, tapi cyst bukan saja mengecil malah hilang.. Operation pun kena cancel sebab doktor xjumpa cyst.. Xkan nak operate cyst dah xda kan.. Hehehe.. Thanks Shaklee..

Nak tau lebih lanjut boleh PM saya ya..


* DISCLAIMER: Segala perkongsian mengenai produk dan testimoni bukanlah bertujuan untuk merawat, menyembuhkan dan menganalisa sebarang masalah kesihatan anda. Sekiranya anda ada masalah kesihatan, mohon berjumpa dengan doktor bertauliah.

NEVER TRY, NEVER KNOW..

***********************************************

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp : 016-8425632
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik

Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com




OR



Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting


No comments:

Post a Comment